2/16/2018

Złota 10 – ulubione zdjęcia ślubne

marta naturalna, naturalny ślub, skrzynkowe love

Ślubne zdjęcia. Wspaniała pamiątka. Mimo że nie wracamy już do nich codziennie, nie myślimy codziennie, nie wspominamy. Są takie dni, że nie mamy na nic siły, ani ochoty, że zmęczenie codziennością bierze górę nad pozytywnym myśleniem. Kiedy za oknem jest ciemno, zimo i śnieżnie. Wtedy proszę męża o herbatę, a sama wyciągam albumy i oglądamy. Uśmiechamy się, wzruszamy, zastanawiamy się co mówiła mama do taty na tym zdjęciu i co tak bardzo rozbawiło świadków na innym. Ślubne zdjęcia wzbudzają w nas, zwłaszcza we mnie, ogromne emocje. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak będę na nie reagować za kilkadziesiąt lat, jeśli teraz, po kilku miesiącach potrafię się wzruszyć. Bezcenne jest to, że wszystkie nasze najpiękniejsze wspomnienia zostały zatrzymane za zdjęciach.

Lubię wszystkie zdjęcia z naszego ślubu i myślę, że w zależności od nastroju wybrałabym inne na ulubioną dziesiątkę.

1. First look
To był wyjątkowy moment, pełen emocji. Spojrzenie Pawła, moja radość, miłość w oczach i wzruszenie. Zdjęcia mówią same za siebie. O first look pojawił się osobny wpis.


marta naturalna, naturalny ślub

2. Zejście ze schodów
Bardzo lubię to zdjęcie, lubię siebie na nim, bo jestem na nim taka naturalna, roześmiana. To zdjęcie przypomina mi wzruszenie, które widziałam wtedy w oczach bliskich kiedy schodziłam ze schodów. Wzrok taty, który zobaczył swoją najmłodszą córkę w sukni ślubnej – niezapomniane wrażenie.


marta naturalna, naturalny ślub

3. Przysięga
Ten uśmiech mówi tak wiele. Pokazuje, że w tym momencie byłam naprawdę szczęśliwa. Wyraża moją miłość i dumę z siebie, że nie płakałam w czasie przysięgi.


marta naturalna, naturalny ślub

4. Nałożenie obrączki
Zawsze uśmiecham się kiedy je widzę. Mam ochotę dorobić do niego dymek z napisem: „I nawet nie próbuj jej zdejmować!” :)

marta naturalna, naturalny ślub

5. Babcia
To zdjęcie jest dla mnie szczególnie ważne, dlatego że jest to nasza jedyna babcia. Bardzo cieszę się z tego, że mogła być z nami w tym ważnym dniu.


marta naturalna, naturalny ślub

6. Przy aucie
To zdjęcie darzę wyjątkowym sentymentem ze względu na czułość jaką udało się na nim złapać. Całusy w skroń, czy w czoło zawsze mnie rozczulają.


marta naturalna, naturalny ślub

7. Życzenia
Lubię to zdjęcie z bratanicą mojego męża, czyli pierwszego dziecka, które zaczęło mówić do mnie „ciociu” :) Zdjęcie pełne dziecięcych emocji. Dzieci są wyjątkowe. Po prostu.


marta naturalna, naturalny ślub

8. She’s like the wind
Uwielbiam to zdjęcie za jego dynamikę. To zdjęcie stało się tapetą na moim telefonie i patrzę na nie milion razy dziennie i nadal mi się nie znudziło.


marta naturalna, naturalny ślub

9. Zachód słońca
Światło na tym zdjęciu i nasza bliskość.


marta naturalna, naturalny ślub

10. Na moment przed pocałunkiem
Pół sekundy przed pocałunkiem. Moje spojrzenie pełne miłości, nasze dłonie. Po prostu lubię nas na tym zdjęciu.


marta naturalna, naturalny ślub

11. Na ramieniu
Gratisowa 11. Ramiona mojego męża to miejsce, do którego zawsze chcę wracać, w których czuję się po prostu szczęśliwa i bezpieczna. To zdjęcie nie jest bardzo emocjonalne, ale musiałam je tu umieścić, bo lubię na nie patrzeć. Podobam się sobie na nim. Skromność przede wszystkim :)


marta naturalna, naturalny ślub


W naszym domu zdjęcia ślubne wypełniają ramki, ale w związku z tym, że to dopiero początek nowego etapu, dopiero zaczynamy tworzyć rodzinę, na ścianach zostawiamy miejsce na zdjęcia, na których uchwycimy kolejne wspaniałe momenty naszego życia. Lubimy kolekcjonować wspomnienia i otaczać się nimi na co dzień. 


Zdjęcia:  Marta Anhalt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz