2/28/2018

TU I TERAZ ♡ LUTY 2018


Kolejny miesiąc dobiega końca. Nie wiem kiedy to się stało. Czas ciągle pędzi, a ja razem z nim. Mimo tego staram się znajdować każdego dnia powód do uśmiechu. Przygotowywanie serii tu i teraz to wspaniały sposób na podsumowanie miesiąca i możliwość postanowienia co zmienić w kolejnym. Myślę, że po pewnym czasie będzie miło do nich wrócić.



Czuję się 
Stęskniona za wiosną. Luty był raczej mroźny i śnieżny, więc na szczęście było sporo jasnych i słonecznych dni. Mimo tego chciałabym móc już zacząć nosić lżejszy płaszcz i buty. Wiosna to chyba najpiękniejsza pora roku, więc czekam na nią z niecierpliwością.

Pracuję 
Intensywnie na etacie. Niestety przez to często brakuje mi siły i czasu na bloga. Jestem sama na siebie zła.

Chciałabym 
Upewnić się, czy spełnią się nasz wakacyjne plany. Do tego jednak potrzebujemy spięcia budżetu i potwierdzenia możliwości urlopu w konkretnym terminie. Jeśli się uda, spełnię swoje marzenie.

Jestem wdzięczna 
Za wiele dobrych dni, które mnie spotkały. Za Tłusty Czwartek :) Za męża, który dba o mnie kiedy jestem chora i pozwala chodzić w swoim swetrze. Za randki i domowe obiady.

Mam wspaniałego męża! W tym tygodniu wyjątkowo muszę jeździć sama autem do pracy, każdego ranka auto czeka na mnie odwrócone przodem do wyjazdu, bo mąż, wie, że nie mam odwagi wyjeżdżać tyłem z podwórka. Cieszą mnie takie drobiazgi. Dziś rano czekała w aucie na mnie jeszcze jedna niespodzianka. Mąż ustawił radio tak, że pierwszą piosenką, którą dziś usłyszałam, była jedna z naszych wspólnych piosenek (ta, do której mieliśmy tańczyć pierwszy taniec zanim odkryliśmy Zbyszka). 💞 Takie małe gesty sprawiają, że się uśmiecham, a dzień od razu staje się lepszy. Dziś rozpoczął się Międzynarodowy Tydzień Małżeństwa. My świętujemy po raz pierwszy 💒 w międzyczasie przypada też nasza kolejna miesięcznica :) W związku ze świętem małżeństwa, w Internecie można znaleźć mnóstwo wartościowych treści. Zachęcam Was do poszukania swoich ulubionych. U mnie również pojawi się coś w ramach akcji. Przy okazji życzę Wam ogromu miłości i cierpliwości, a także wyrozumiałości i zrozumienia. Pamiętajcie, że małżeństwo jest fajne! ❤ #tydzieńmałżeństwa #ślub #wedding #свадьба #panstwoandrearczyk #groom #mąż #fotografiaślubna #свадьба #małżeństwojestfajne #panmłody #polishgroom #menselegance #jestemżonąmamwalentynkicodziennie #walentynki #luty #miłośćrośniewokółnas #międzynarodowytydzieńmałżeństwa Fot. Marta Anhalt
Post udostępniony przez Marta Andrearczyk (@martanaturalna)



Uczę się 
Regularności w aktywności fizycznej. Zaczęłam jeździć na rowerze stacjonarnym i szczerze nawet mi się to spodobało.



Słucham 
W lutym słuchałam Korteza i instrumentalnych coverów grupy Simply Three.

Cieszę się 
Z każdego słonecznego dnia, z herbaty w ulubionym kubku. Z tego w jak szybkim tempie znikają wypieki, które przygotowuję dla bliskich. Z każdej przeczytanej strony w książce, bo ostatnio ciągle brakuje mi na to czasu. Cieszę się z tego, że udało mi się aktywnie wziąć udział w Tygodniu Małżeństwa i nawet zasłużyłam na małe wyróżnienie od Ewy z Mocem.



Część osób przywiązuje ogromną wagę do świętowania Walentynek, a inni twierdzą, że miłość należy okazywać codziennie, nie tylko od święta. Ja stanowczo należę do tej drugiej grupy, ale oczywiście jest mi miło, kiedy dostaję kwiaty z okazji święta zakochanych, bo każda okazja do świętowania jest dobra. Odpowiedziałam sobie na pytanie czym jest codzienna miłość i Was również zachęcam do zastanowienia się nad tym 💏 O tym czym dla mnie jest miłość przeczytacie w najnowszym wpisie. Link w profilu. Życzę Wam dużo miłości, nie tylko w Walentynki ❤ P.S. Mój mąż zrobił mi dziś najlepszy prezent walentynkowy. Zapomniałam jedzenia do pracy, a Paweł wstał i wiózł mi je 25 km w jedną stronę żebym nie padła z głodu. Kochany! ❤ Fot. Marta Anhalt
Post udostępniony przez Marta Andrearczyk (@martanaturalna)


Czytam 
Przepadłam w Obsesji Katarzyny Berniki Miszczuk. To kryminał, który jak każda książka Katarzyny Miszczuk, porywa od pierwszych stron. Ciekawość, co jeszcze przydarzy się bohaterce i jakie będzie rozwikłanie zagadki, powoduje, że książkę pochłania się jednym tchem.



Czekam 
Na wiosnę i rozkwit przyrody.



Oglądam 
Filmy Radka Kotarskiego, w których opowiada o różnych ciekawostkach z wielu dziedzin nauki. Poza tym zainteresowały mnie filmiki i podróży koleją transsyberyjską oraz autostopowej podróży na Kołymę.

Ciekawa jestem jakie jest Wasze tu i teraz w lutym. Z czego się cieszycie, za co jesteście wdzięczni, jaką książkę ostatnio czytaliście, czego słuchacie i jak spędzacie te mroźne wieczory – dajcie znać w komentarzach! 


Tu i Teraz to cykl zapoczątkowany przez Kasię Mistacoglu, autorkę worqshop.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz