10/02/2018

Polub jesień! Lista pomysłów na jesień do pobrania

Jesień z Martą Naturalną

Koniec lata to nie koniec świata! Chociaż z natury jestem ciepłolubna, uwielbiam wiosnę i lato, to uważam, że każda pora roku ma swój urok. Trzeba tylko go odkryć i wykorzystać jak najlepiej. Jesień da się lubić! Ja przekonałam się o tym w zeszłym roku, kiedy postanowiłam zacząć patrzeć na tę porę roku pozytywnie. Teraz przychodzę do Was z moimi pomysłami na to, jak wykorzystać jesień. Może jeśli ktoś nie lubi jesieni, dzięki moim pomysłom oswoi tę porę roku i nawet jeśli nie pokocha, to zaakceptuje i wyciśnie z chłodnych, deszczowych dni najwięcej ile się da. Jesień ma ukrytych w zanadrzu dużo dobrodziejstw, pozwala karmić zmysły wszystkimi zapachami, smakami i kolorami, które przynosi. Zamiast snuć się z kąta w kąt warto znaleźć sobie jakieś zajęcie. Warto pamiętać, że bardzo dużo zależy od naszego nastawienia i że taka jesień już się nie powtórzy, bo nic dwa razy się nie zdarza.

Kochani, mam głowę pełną pomysłów jak fajnie przeżyć jesień i wykrzesać z siebie radość życia mimo niedoborów słońca. Chciałabym się nimi dzisiaj z Wami podzielić. Przez ostatnie tygodnie zapisywałam sobie jesienne pomysły i myślę, że udało mi się stworzyć dla Was listę pomysłów na to, co robić jesienią, która będzie do zrealizowania praktycznie przez każdego.

Wiem, że mamy różne style życia, różną ilość wolnego czasu, styl życia i możliwości, mimo tego, myślę, że na tej liście każdy znajdzie coś dla siebie i będzie miał szansę na bardziej optymistyczną jesień. Ja ciągle uczę się cieszenia się codziennością, zauważania drobnych radości i gorąco zachęcam Was do tego, żeby zamiast marudzić, zacząć działać. Każdego dnia możemy zaplanować dla siebie małe przyjemności, jeśli tylko zaczniemy zauważać je w drobiazgach takich jak, np. herbata wypita w spokoju. Możemy też stworzyć sobie otoczenie, w którym czujemy się dobrze, nawet wieczór spędzony przed telewizorem staje się o wiele przyjemniejszy, jeśli otaczamy się rzeczami, które lubimy.
Moja lista pomysłów na to, co robić jesienią jest dla Wszystkich, którzy chcą zacząć się życiem niezależnie od pory roku, po prostu, dla samej frajdy z drobiazgów i spędzania kolejnych dni z uśmiechem.

Jesień z Martą Naturalną

Jesień daje kolorowe liście, kasztany i żołędzie, wymówkę, by pozwolić sobie na jedno ciastko więcej lub ulubioną słodką kawę, a z drugiej strony daje też wiele powodów do narzekania, bo mokro, bo zimno i ciemno. Ale jakoś trzeba przeczekać  do wiosny, albo chociaż do świąt. Lepiej zrobić to w pozytywnym nastroju, dlatego zapraszam Was do przyłączenia się do jesiennego wyzwania #jesienzmartanaturalna.

Jesień z Martą Naturalną

Nie namawiam Was do wielkich zmian w życiu, podpowiadam tylko jak sprawić, aby codzienność była weselsza, a jesień pogodniejsza.
To jak? Drukujecie listę i decydujecie, od którego punktu zaczynacie cieszyć się jesienią? Jeśli tak, dajcie znać w komentarzu. A może macie własne pomysły co robić jesienią i dopiszecie coś do listy stworzonej przeze mnie? Jeśli tak, również koniecznie podpowiedzcie mi, czego na niej brakuje!
Ja swoje jesienne tu i teraz będę pokazywać na Instagramie. Jeśli chcecie się przyłączyć, również dodawajcie zdjęcia na Instagram i oznaczajcie je hashtagiem #jesienzmartanaturalna – dzięki temu będziemy się inspirować wzajemnie.



Jesień z Martą Naturalną
Dla wszystkich zainteresowanych Project Life przygotowałam jesienne karty i napisy do pobrania.

Jesień z Martą Naturalną

Jesień z Martą Naturalną



Pliki są zapisane w PDF.

Można wydrukować je na domowej drukarce.

Podczas wydruku warto ustawić najwyższą jakość wydruku – dzięki temu kolory będą bardziej nasycone.

Można korzystać z listy oraz kart tylko na użytek własny. Jeśli się Wam spodobały i chcecie podzielić się nimi ze znajomymi przekazujcie link do posta dalej. 

Cieszcie się jesienią!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz