5/28/2018

TU I TERAZ ♡ MAJ 2018

czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

Jest popołudnie w ostatni poniedziałek maja. Za oknem piękne słońce i ciepłe powietrze, ja popijam moją ukochaną czarną herbatę i cieszę się tym, co tu i teraz. Kocham wiosnę i czerpię z jej dobrodziejstwa, ile się da. Często offline, często chcąc zapamiętać i widzieć jak najwięcej. Od dłuższego czasu jestem mniej aktywna w sieci, najpierw spowodowane to było natłokiem pracy i zmęczeniem, a teraz chęcią korzystania z pogody. Mimo tego, że czasami mam z tego powodu wyrzuty sumienia i mówię o sobie „bloger, jak z koziej d… trąba”, myślę, że nie można robić nic na siłę i tylko dlatego, żeby ktoś dał nam serduszko na insta. Nie ukrywam, że wolę być tu i teraz niż zastanawiać się, czy wrzuciłam dziś już jakieś zdjęcie, czy może jeszcze nic. Stanowczo wolę być autentyczna i naturalna. 

Czuję się 
Bardzo pozytywnie. Wiosna to dla mnie taki czas, kiedy rano z przyjemnością wstaję z łóżka. Jest dobrze :)

Pracuję 
W pracy ostatnio sporo jest na mojej głowie, ale dam radę, bo kto jak nie ja :) Popołudniami pracuję nad wyjątkowymi i niepowtarzalnymi prezentami DIY, w które wkładam dużo serca.

Chciałabym 
Żeby pogoda, którą mamy trwała jak najdłużej. Jest cudowna, jest pięknie i zielono. Zaczyna się sezon na truskawki i czereśnie. Kocham świeże owoce i możliwość zajadania się nimi, kiedy są ciepłe od słońca. Oprócz owoców zajadam się także przepysznymi Werther's Original Soft Eclairs, które są po prostu rozpływają się w ustach. Tak smakuje przyjemność!


czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

Jestem wdzięczna 
Za rodzinę i bliskość. Za zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni, ponieważ będziemy rodzicami chrzestnymi małego chłopczyka, który niedawno pojawił się w naszej rodzinie.

Cieszę się 
Z każdego słonecznego dnia, z jednodniowych lub popołudniowych wycieczek po okolicy. Z czasu spędzonego z bliskimi. Ze wspólnego grillowania i wspólnych wypadów na herbatę i ciacho. Z bzów, konwalii, piwonii i jaśminu. Ich piękne zapachy bardzo kojarzą mi się z wiosną. Bardzo cieszę się z tego, że z okazji zbliżającej się pierwszej rocznicy ślubu zorganizowaliśmy sesję rocznicową. To były miłe chwile spędzone przed obiektywem naszej uzdolnionej fotograf Marty. Jestem bardzo ciekawa efektów. 


czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

Czytam 
Przeczytałam Słodkie życie Krystyny Mirek. Bardzo spodobała mi się ta książka, która pokazuje, jak wiele zależy od nas samych i naszego nastawienia do życia. Czytam ostatnią część serii Kwiat Paproci Katarzyny Bereniki Miszczuk Przesilenie. Kolejna część emocjonujących, pełnych słowiańskich obrzędów przygód Gosławy. Jest to książka, która mnie zarazem irytuje i ciekawi.

czuję się, czytam, pracuję, chciałabym, jestem wdzięczna, cieszę się, oglądam, czekam

Czekam 
Na urlop. Za miesiąc będziemy w naszej wymarzonej podróży. Jeszcze nie do końca wierzę, że spełnię swoje marzenie. Teraz wszystko zależy od wizy. Nie, nie, nie jedziemy do USA. W zupełnie przeciwnym kierunku i znacznie bliżej. Ktoś zgadnie? Na razie planuję co zabrać, czego nam jeszcze brakuje i jak się spakować, żeby wszystko zmieścić.

Oglądam 
W Dzień Matki wybrałyśmy się z Mamusią i siostrą do kina. Obejrzałyśmy zabawny film o czterech wieloletnich przyjaciółkach, której stworzyły prywatny klub czytelniczy. Perypetie przyjaciółek, których życie zmienia się po przeczytaniu Pięćdziesięciu twarzy Greya. Pozycja obowiązkowa to lekki film, który doskonale sprawdzi się na babskie wyjście.

Dla mnie maj był bardzo dobrym miesiącem. Ciekawa jestem, jakie jest Wasze majowe tu i teraz. Co sprawiło Wam radość, za co jesteście wdzięczni, co przeczytaliście ostatnio lub czy widzieliście jakiś godny polecenia film – dajcie znać w komentarzach! 


Tu i Teraz to cykl zapoczątkowany przez Kasię Mistacoglu, autorkę worqshop.pl.

To luźny cykl wpisów, dzięki którym można zatrzymać się na chwilę i docenić to, co się ma. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz