5/09/2018

Nasze ulubione piosenki o miłości


Muzyka towarzyszy nam każdego dnia, słuchamy radia w aucie, w pracy, włączamy ulubione płyty, kiedy odpoczywamy lub pracujemy w domu. Tym razem zapraszam Was do naszego prywatnego rankingu piosenek o miłości. Chyba każda para ma swoją ulubioną, wspólną piosenkę i takie piosenki, które zawsze przywodzą na myśl drugą połówkę. My mamy kilka tzw. naszych piosenek. Jesteście ciekawi jakie piosenki zasłużyły na miano naszych ulubionych?

Całowanie Muzyka Końca Lata


Piosenka, która gdyby nie Zbyszek Wodecki, stałaby się naszą piosenką na pierwszy taniec.

Hej, tuż obok niej
zajęte jest miejsce, innego już nie chce…
Ona chce męża i dziecko mieć przed trzydziestką,
Bo wie, że później bywa z tym ciężko
W nim się zapala zielone światełko
Już dawno przy nikim nie czuł się tak lekko
Wiec chodzą do kina, na lody, wakacje planują
O wspólnej starości marzenia snują…

Rzuć to wszystko co złe Zbigniew Wodecki


Ślubna piosenka. Piosenka, w której się zakochaliśmy od pierwszego usłyszenia. To właśnie do niej zatańczyliśmy nasz pierwszy małżeński taniec. Towarzyszy nam codziennie, ponieważ jej fragment jest wygrawerowany na naszych obrączkach.

Rzuć to wszystko, wszystko co złe
Co gnębi cię
Zostaw troski za sobą gdzieś
I ze mną pędź,
Właśnie ze mną!
Ty ze mną obok, ja z tobą
Niech szampan strzeli nam na drogę
Zwyczajne w nadzwyczajne znów odmieńmy dni…

Stand by me Ben E. King


Piosenka, przy której potrafimy się wyciszyć, która łagodzi emocje, nawet po największej burzy. Jest po prostu piękna!

When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see
No, I won't be afraid
No, I won't be afraid
Just as long as you stand
Stand by me

So darling, darling
Stand by me
Oh, stand by me
Oh, stand
Stand by me
Stand by me…

Lubię mówić z Tobą Akurat


Pierwsza z naszych piosenek. Cała prawda, lubimy mówić ze sobą. Milczeć też.

Kiedy z serca płyną słowa
Uderzają z wielką mocą
Krążą blisko wśród nas ot tak
Dając chętnym szczere złoto

I dlatego lubię mówić z Tobą
I dlatego lubię mówić z Tobą…
Kochanie Jarecki


Piosenka, którą odkrył mój mąż. Mogę nawet powiedzieć, że do niej zatańczyliśmy „drugi” pierwszy taniec, ponieważ to właśnie tę piosenkę mąż zadedykował mi na weselu.

To nie był przypadek
że poznałem Cie właśnie tam
to nie był przypadek
bo wiem że on tak właśnie chciał;
szukam odpowiednich słów kochanie
szukam odpowiednich nut kochanie

Jak mam powiedzieć Ci
co tak naprawdę czuję
kiedy serca krzyk
rozsądku nie potrzebuję
ufam Ci kiedy mówisz
że przetrwamy wszystko
słucham jak serce podpowiada mi
kiedy jesteś blisko i tylko
złap mnie za dłoń i wyszeptaj mi kocham cię
złap mnie za dłoń i wyszeptaj mi kocham cię


Znacie i lubicie piosenki, które są naszymi ulubionymi? A może dzięki tej liście poznaliście jakiś utwór? Koniecznie podzielcie się w komentarzach swoimi ulubionymi piosenkami o miłości.


P.S. Strasznie dawno mnie tu nie było, ale mam nadzieję, że tym krótkim wpisem uda mi się zacząć na nowo i już niedługo wrócę do Was z kolejnymi tematami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz