11/30/2017

TU I TERAZ ♡ LISTOPAD 2017

Marta Naturalna, tu i teraz, hygge
Kalendarz wskazuje ostatni dzień listopada. Nie wiem kiedy minęło ostatnie 11 miesięcy! Ten rok był bardzo intensywny, a tu już za moment nasze pierwsze małżeńskie Boże Narodzenie i Nowy Rok. Już zaczynam odliczanie i szczerze nie mogę się doczekać, bo na koniec roku mamy takie wspaniałe plany. Staram się łapać małe przyjemności i cieszyć się codziennością. 

Czuję się po prostu dobrze. Jestem pełna energii do przedświątecznych działań. Głowę mam pełną pomysłów. Jestem bardzo szczęśliwa, że udało nam się stworzyć kalendarz adwentowy, który spełnia wszystkie nasze oczekiwania. Bardzo cieszę się również z tego, że kupiłam już sporo prezentów świątecznych dla bliskich.


Pracuję w miniony poniedziałek rozpoczęłam uczestnictwo w kursie online Jasna Strona Fotografii. Mam nadzieję, że kurs przyniesie mi wiele dobrego i że nauczę się masy nowych i ciekawych rzeczy na temat fotografii.

Jestem wdzięczna za każdy dzień i to co wokół mnie się dzieje. Za to, że są na świecie ludzie, którzy dzielą się swoją wiedzą i inspirują. Jestem wdzięczna za randki z mężem, za wspólnie spędzony czas, za wspólne projekty i gotowanie.

Uczę się Przez cały październik i listopad starałam się polubić jesień. Udało mi się zacząć dostrzegać uroki tej pory roku. Jeśli nie mogę wykreślić listopada z kalendarza nauczyłam się go akceptować i lubić. To była najlepsza jesień! W listopadzie przypomniałam sobie jak miło jest wziąć do ręki ołówek, farby, czy kredki i namalować coś ciekawego. Wzięłam udział w Zenjowym wyzwaniu i codziennie przez 5 dni rysowałam liści i kaligrafowałam nazwy drzew. Na chwilę przeniosłam się na lekcje plastyki, tylko teraz będę wspominać je lepiej, niż te ze szkoły.


Słucham kiedy przygotowuję świąteczne projekty włączam świąteczną playlistę. Dzięki tym melodiom lepiej wczuwam się w klimat! Ale żeby moje ulubione świąteczne piosenki nie znudziły mi się zanim przyjdą Święta w innych momentach słucham jazzu. 

Cieszę się z nadchodzących Świąt i naszych planów wyjazdowych na Sylwestra. Jedziemy w tak wspaniałe i przytulne miejsce, że moje podekscytowanie jest naprawdę ogromne.

Czytam  w listopadzie dokończyłam Make Photography Easier Kasi Tusk i przeczytałam kilka lekkich, kobiecych czytadeł, w sam raz na jesienne wieczory :)

Oglądam w listopadzie bardzo mało czasu spędziłam na oglądaniu telewizji, ale za to byliśmy w kinie na Listach do M. Wiadomo, że trzecia część, to nie to samo co pierwsza, ale po seansie mieliśmy nadzieję, że jak wyjdziemy z kina zobaczymy śnieg na ulicach :)

A jakie jest Wasze listopadowe tu i teraz? Dajcie znać w komentarzach! Życzę Wam żeby nadchodzący grudzień przyniósł dużo dobrych dni oraz żeby udało Wam się poczuć dziecięcą radość ze Świąt.


Tu i Teraz to cykl zapoczątkowany przez Kasię Mistacoglu, autorkę worqshop.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz