10/29/2017

Urodzinowe 26 faktów o mnie

Z okazji moich 26 urodzin postanowiłam napisać wpis, dzięki któremu będziecie mieli okazję dowiedzieć się o mnie czegoś więcej. 26 faktów o mnie, jedne mniej, a inne bardziej poważne.

  1. Urodziłam się w październiku. Nie jest to mój ulubiony miesiąc, bo jest tak daleko od wiosny. Zdarzało mi się jednak świętować w piękny słoneczny dzień, ale zwykle pada deszcz. Pamiętam też takie urodziny, kiedy rano przywitały mnie śnieżne zaspy :)
  2. Bardzo często mam wahania nastroju. Śmieje się i płaczę jednocześnie, albo w krótkich odstępach czasowych. Mój mąż już dawno przestał się orientować, czy to śmiech, czy to płacz. Wie, że płacz najlepiej przeczekać, przytulić i za chwilę będzie już dobrze.
  3. Czytam dużo książek. Książka jest dla mnie zawsze dobrym prezentem. Mam, też swoje ulubione, do których wracam.
  4. Nie piję kawy. Nie smakuje mi. Nawet najpiękniej wyglądające latte mnie nie skusi. Herbata to jest to! Bez niej nie wyobrażam sobie dnia.
  5. Mojego męża poznałam na biwaku mając 14 lat. Kilka dni później staliśmy się parą, a dziesięć lat później zapytał czy zostanę jego żoną.
  6. Uwielbiam zdjęcia, nie zalegają na dyskach. Staram się wywoływać je regularnie, raz na miesiąc lub dwa. Często do nich wracam, przeglądam, wspominam. To zawsze sprawia, że się uśmiecham.
  7. Nie jestem najlepszym kierowcą na świecie. Daję radę za kierownicą, ale jeśli mam taką okazję oddaję prowadzenie mężowi. Jeśli już prowadzę, to lubię jeździć sama i wtedy śpiewam na głos. A śpiewać nie umiem ;)
  8. Lubię zwierzęta. Szczególnie psy. Ale owadów nie znoszę. Komar z 20 osób na pewno wybierze mnie na swoją ofiarę :)
  9. Jestem wilkołakiem – kiepsko sypiam podczas pełni.
  10. Całe życie mieszkam na wsi – nawet podczas studiów co tydzień wracałam do domu. A na magisterce wybrałam codzienne dojazdy.
  11. Bardzo często mówię do mojego męża „Kocham Cię”, na pewno kilka razy dziennie. Niezmiennie od 12 lat.
  12. Jestem domatorką, mimo, że lubię spotykać się z rodziną czy znajomymi, najlepiej czuję się we własnym domu z kubkiem gorącej herbaty.
  13. Nie noszę spodni. Moja szafa wypełniona jest sukienkami i spódnicami. Spodnie zakładam bardzo rzadko, zwykle kiedy jest zimno, a właśnie podarłam ostatnie rajstopy :)
  14. Od lat notuję, przepisuję, odznaczam. Zawsze mam zanotowaną listę rzeczy do zrobienia. Na kartce, w kalendarzu, w telefonie.
  15. Nie potrafię tłumić emocji. Jeśli jestem zła – krzyczę. Jeśli szczęśliwa – zachwycam się na głos. Jeśli brakuje mi mocy na wyrażenie swoich uczuć – płaczę. Zarówno ze szczęścia, nerwów  i smutku.
  16. Mam w swojej szafie ciuchy, które noszę prawie od 10 lat.
  17. Nie znoszę kupować butów. Zawsze mam problem ze znalezieniem czegoś co mi się podoba i jest w moim połówkowym rozmiarze.
  18. Brzydzę się papierosów, trzymam się od nich z daleka. Bardzo nie lubię kiedy ktoś pali w moim towarzystwie.
  19. Przed długi czas farbowałam się na rudo. Było mi z tym dobrze, ale nie wiem czy jeszcze kiedyś do tego wrócę.
  20. Bardzo lubię piec ciasta. Lubię ten zapach, który roznosi się wtedy po całym domu.
  21. Zapamiętuję ważne daty. Pamiętam o urodzinach, rocznicach, imieninach.
  22. Nie lubię kiedy pali się górne światło, czuję się wtedy niekomfortowo. Boczne, delikatne oświetlenie, małe lampki, świece, cotton balls, itp. to mój klimat. 
  23. Cieszę się z drobiazgów, ze słonecznego dnia, ze smacznego ciasta, z czasu spędzonego z bliskimi.
  24. Nałogowo nawilżam usta wazeliną ;)
  25. Nie lubię bałaganu. Wszystko ma swoje miejsce.
  26. Płaczę na ślubach – mój był wyjątkiem.

Chętnie poczytam fakty dotyczące Was. Ciekawe w czym jesteśmy podobni, a czym się różnimy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz