7/24/2017

Wspólne spędzanie czasu na start

martanaturalna
Wspólne spędzanie czasu jest najlepszą rzeczą, którą można robić dla rodziny. Jedną z najprzyjemniejszych rzeczy w życiu. Gotowanie, jedzenie, rozmowy przy stole, planszówki, śmiech. Do tego trzymanie się za ręce, wspólne czytanie książek, a nawet milczenie razem z bliskimi. To moja sztuka szczęścia. Cieszenie się z codzienności sprawia, że życie ogólnie staje się lepsze. Właśnie te małe chwile zapamiętujemy i będziemy mogli opowiadać je wnukom :)

Niedawno mój mąż miał urodziny i postanowiłam dać upust swoim zapędom do planowania i organizacji. W domu nazywają mnie demonem organizacji i uważam to za komplement :) Kilka dni spiskowania i udało się przygotować przyjęcie niespodziankę. Mina zaskoczonego męża była bezcenna. Przygotowałam dekoracje, detale i pyszne jedzenie. Paprykę i pieczarki portobello faszerowane mięsem mielonym. Proste, niewymagające dania, które bardzo wszystkim smakują. Do tego dwa przepyszne ciasta, mocno kokosowy sernik bounty i czekoladowe ciasto opadające z kremem mascarpone i owocami lata zebranymi w ogrodzie. Oprócz tego uraczyłam bliskich moją ulubioną domową lemoniadą. Do dekoracji wykorzystałam świeże kwiaty, bez których nie może odbyć się żadne przyjęcie, świeczniki i wazony ozdobione białą koronką i białą, minimalistyczną zastawę. Właśnie taki romantyczny styl lubię najbardziej.


Po kolacji wybraliśmy się na rodzinny spacer na pobliskie łąki żeby cieszyć się latem, które w tym roku nie rozpieszcza, więc kiedy pogoda dopisuje trzeba czerpać z tego pełnymi garściami. W takich chwilach budzi się we mnie wewnętrzne dziecko, mam ochotę biegać, skakać, bawić się i uśmiechać od ucha do ucha. Takie spacery sprawiają mi ogromną frajdę. Dzięki popołudniowej porze udało trafić się nam bardzo ładne światło i mamy teraz prześliczne zdjęcia do rodzinnego albumu. Takie dni, jak ten wyrażają moją osobowość, zorganizowana, romantyczka, stworzenie stadne :)


spacer, fotografia, hygge


2 komentarze:

  1. To ciekawe :) ja też mam taki podobny sposób na rodzinne spędzanie czasu. Chyba się tu rozgoszczę :) no dalej! Do dzieła! Kciukam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zamierzasz zostać ze mną na dłużej. Pozdrawiam! :)

      Usuń