7/24/2017

Start!

Jeszcze się nie znamy, na imię mam Marta i nareszcie się odważyłam żeby spróbować. Z myślą o założeniu bloga biłam się od dłuższego czasu, ale zawsze było coś ważniejszego. Studia, rozpoczęcie pracy na etacie, ślub. Wszystkie te punkty za mną. Teraz jestem na początku etapu bycia żoną. Uznałam, że to dobry moment i decyzja nareszcie zapadła, postanowiłam przełamać swój lęk i oto jestem :) Ten blog ma być dla mnie i mam nadzieję, że dla Was również, czymś w rodzaju inspiracji, motywacji do działania, do tego, że chcieć to móc. Pamiętajmy, że aby kiedyś stać się wielkim, najpierw trzeba być małym. Na blogu ma być kobieco, rodzinnie, małżeńsko, czasami ślubnie, postaram się też żeby było po prostu ładnie. Ten blog ma być także dla mnie motywatorem do pilnej nauki fotografowania. Mam nadzieję, że będziecie mieli ochotę zostać ze mną na dłużej, miło spędzić czas czytając moje wpisy, popijając do tego herbatę lub jeśli wolicie kawę ze swojej ulubionej filiżanki.

Pozdrawiam!


Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz