11/21/2017

Pomysły na prezent świąteczny DLA NIEJ

kreatywne pakowanie prezentów, pakowanie prezentów na Gwiazdkę

Do Świąt pozostał miesiąc. Oznacza to, że czas zająć się już prezentami dla najbliższych. Za sprawą świątecznego planera na blogu zapanował już gwiazdkowy klimat. W poście, którym możecie go pobrać wspominałam również o tym, w jakie dni w tym roku przypadają wyprzedaże w sklepach internetowych. W sklepach stacjonarnych również rozpoczynają się już gwiazdkowe promocje. Żeby wybrać się na zakupy najpierw trzeba zaplanować prezenty.


Jak wybrać prezent, który najbardziej ucieszy obdarowanego? Ciągle szukacie pomysłu i inspiracji? Przygotowałam dla Was poradnik prezentowy, który będzie podzielony na dwie części: dla Niej i dla Niego. Postanowiłam też podzielić przewodnik  na różne kategorie, od kosmetyków, przez akcesoria i dodatki, aż do wyposażenia wnętrz. Mam dla Was sporą listę pomysłów, na której mam nadzieję znajdziecie coś z czego ucieszą się bliscy. A może macie ochotę zrobić prezent sami sobie? W przygotowanym przeze mnie przewodniku prezentowym znajdziecie pomysły na prezenty w różnych grupach cenowych, od najtańszych, do tych całkiem drogich. Myślę, że dzięki temu każdy znajdzie w nim coś co go zainteresuje. 


Pomysły na prezent 

DLA NIEJ



święta z Martą Naturalną


święta z Martą Naturalną


święta z Martą Naturalną


święta z Martą Naturalną

10. Kwietnik domek 11. Koc 12. Patera 13. Woski 


Mam nadzieję, że moje propozycje pomogą Wam w wyborze tegorocznych prezentów.

Enjoy Christmas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz